Haku varusmiesten erityistehtäviin on nyt käynnissä

Julkaisuajankohta 19.12.2016 14.58

Onko sinulla erityisosaamista, jota haluat hyödyntää? Haluatko kokea hieman erilaisen intin? Maanpuolustuskorkeakoulu tarjoaa erinomaisen tilaisuuden ottaa palveluksesta enemmän irti joko viestintäalan tai tietohallinnon erityisvarusmiehenä. Saapumiserän 1/17 erityistehtävien haku on parhaillaan käynnissä ja kestää 22. tammikuuta 2017 asti.

Viestintä-ala hakee palvelukseen varusmiestoimittajaa, kuvaajaa ja graafikkoja. Varusmiestoimittajan työnkuvaan kuuluu monipuolisesti tiedotteiden, artikkelien ja some-sisältöjen tuottaminen. Kuvaaja pääsee aitiopaikalle ikuistamaan erilaisia tapahtumia sekä ottamaan erinäköisiä henkilö- ja kuvituskuvia. Graafikon tehtäviä ovat muun muassa visuaalisen ilmeen luominen julisteille, bannereille ja muille graafisille töille.

Tietohallintoala puolestaan hakee osaavia IT-tukihenkilöitä. Laiteasennukset sekä käytön tukipalvelut tarjoavat monipuolisesti haasteita ja mahdollisen ansaita arvokasta työkokemusta ICT-alasta.

Lue MPKK:n nykyisten varusmiesten kokemuksia erityistehtävistään täältä.

Käy myös tsekkaamassa viestintä-alan sekä tietohallinnon esittelyvideot.

Haku ja muut lisätiedot löytyvät osoitteesta varusmies.fi/erityistehtavat.

Hae nyt erityistehtäviin Maanpuolustuskorkeakouluun!