Julkaisut

Maanpuolustuskorkeakoulu julkaisee kattavasti tieteellistä tutkimusta eri julkaisusarjoissa. Julkaisusarjoistamme löydät uusimman tutkimustiedon nopeasti ja rinnasteisilla laatuvaatimuksilla.

Lisäksi MPKK julkaisee Finnish Defence Studies -julkaisusarjaa sekä Suomalaisen sotataidon klassikot -julkaisusarjaa.

MPKK julkaisee valtaosan tutkimuksestaan Kansalliskirjaston ylläpitämässä Doria-julkaisuarkistossa sähköisesti ja ilmaiseksi. Julkaisuarkistossa julkaistaan myös opinnäytteitä ja historiallista aineistoa.

Puolustusvoimien julkaisujen verkkokauppa palvelee painettujen versioiden tarvitsijaa, sieltä löydät kulloinkin myynnissä olevat tutkimusjulkaisut.

Kaikki MPKK:n julkaisemat tutkimukset löytyvät lopulta Maanpuolustuskorkeakoulun kirjastosta, joka auttaa myös kaukolainausten muodossa.

Uusimmat julkaisumme

Voit tutustua myös vanhempiin julkaisuihin täällä.