Toimintakäsikirja 2016

Tämä on Puolustusvoimien ulkopuolisille tarkoitettu lyhennelmä Maanpuolustuskorkeakoulun toimintakäsikirjasta. Se toimii asiahakemistona ja yleisesityksenä Maanpuolustuskorkeakoulun toiminnasta ja se on laadittu ulkopuolisten tiedontarpeita ajatellen.

Toimintakäsikirjassa ohjataan tiedon tarvitsija hakemaan yksityiskohtaisempaa tietoa joko Maanpuolustuskorkeakoulun www-sivuilta, julkaistuista, kirjaamosta tai muilta henkilöiltä.

Maanpuolustuskorkeakoulun henkilöstölle tarkoitettu toimintakäsikirja, joka on samalla Maanpuolustuskorkeakoulun laatukäsikirja, löytyy intrasta (Torni).

Puuttuuko toimintakäsikirjasta jokin oleellinen tieto tai et löydä etsimääsi tietoa? Lähetä viesti osoitteeseen [email protected].

Toimintakäsikirja 2016