Maanpuolustuskorkeakoulu edustettuna brittiyliopiston blogissa

Julkaisuajankohta 19.12.2017 15.14

Maanpuolustuskorkeakoululla tutkijana toimivan Tuomas Kurosen kirjoitus julkaistiin London School of Economics and Political Science -yliopiston blogissa.

Teksti perustuu Kurosen ja sotilasprofessori Aki-Mauri Huhtisen artikkeliin Un-willing is un-leading: leadership as beastly desire, joka on julkaistu Leadership and the Humanities –julkaisussa syyskuussa 2016. Teksti käsittelee syitä niin sanottujen moraalittomien johtajien menestykseen ja pyrkii selittämään ilmiötä kokonaisuudessaan.

- Ollakseen johtaja, on ensin tultava johtajaksi, ja se prosessi saattaa edellyttää joitakin likaisia osatekijöitä, Kuronen kirjoittaa.

Kuronen on Johtamisen ja sotilaspedagogiikan laitoksen dosentti ja väitellyt tohtoriksi Aalto-yliopistossa strategisesta johtamisesta ja tieteenfilosofiasta.

Blogitekstiin pääset tästä!