Riittääkö kuntosi kadetiksi? -juoksutapahtuma

Julkaisuajankohta 12.9.2018 14.16

Maanpuolustuskorkeakoulu ja Reserviläisurheiluliitto järjestävät sunnuntaina 30. syyskuuta 2018 Helsingissä, Eläintarhan kentällä Cooper -testitapahtuman. Juoksutestissä voit kokeilla ylittyykö 2600 metrin raja, vai yllätkö jopa 3000 metrin tulokseen, jolla pääsykokeissa saisin juoksuosuudesta täydet pisteet.

Maanpuolustuskorkeakoulun hakuaika alkaa 20.3.2019, mutta jo nyt voit harjoitella Cooper -testiosuutta yhdessä korkeakoulun henkilökunnan ja opiskelijoiden kanssa. Tapahtuma on kaikille avoin. Voit tulla harjoittelemaan Kadettikoulun pääsykokeita varten, tekemään päivän juoksutreenin meidän kanssa tai tulla muuten vaan kysymään kysymyksiä Maanpuolustuskorkeakoulussa opiskelusta.

Päivän aikana järjestetään neljä testikertaa. Voit valita haluamasi juoksuerän, jossa osallistut alkuverryttelyyn, juoksutestiin ja loppuverryttelyyn.

Jokainen osallistuja saa halutessaan harjoitusohjelman, jonka avulla voi kehittää kuntoaan kohti omia tavoitteitaan.

Testipäivän ohjelma

ERÄ 1

Lämmittely kello 10.00
Testi käynnistyy kello 10.30
Loppuverryttely ja palaute kello 10.45

ERÄ 2

Lämmittely kello 11.00
Testi käynnistyy kello 11.30
Loppuverryttely ja palaute kello 11.45

ERÄ 3

Lämmittely kello 12.00
Testi käynnistyy kello 12.30
Loppuverryttely ja palaute kello 12.45

ERÄ 1

Lämmittely kello 13.00
Testi käynnistyy kello 13.30
Loppuverryttely ja palaute kello 13.45

Muuta huomioitavaa

Ennen testiä tulee jokaisen osallistujan täyttää esitietolomake, jonka perusteella arvioidaan testin sopivuutta kyseiselle henkilölle. Jokainen suorittaa testin omalla vastuullaan. Paikanpäällä on ensiaputaitoinen henkilökunta.

Sotilasurheilu