Hoppa till innehåll

Maasotakoulun maasturin ja siviiliauton peräänajo Haminassa -ei henkilövahinkoja

Markstridsskolan
Julkaisuajankohta 18.2.2021 10.44

Maasotakoulun maastohenkilöauto ja siviilihenkilöauto kolaroivat Haminassa Mäntlahteen menevällä museotiellä keskiviikkona 17. helmikuuta 2021 kello 16.30. Maasturin kuljettaja peruutti risteyksessä ja siviiliauto ajoi maastohenkilöauton perään. Ajonopeudet olivat pieniä ja henkilövahingoilta vältyttiin. Autoihin tuli peltivaurioita.

Muulle liikenteelle aiheutui haittaa noin tunniksi, kun toinen ajokaista jouduttiin sulkemaan peräänajon selvittämisen ajaksi. Varusmiehet ohjasivat muun liikenteen ohittamaan autot viereisen kaistan kautta.

Maasotakoulun Defender-merkkisessä maastohenkilöautossa oli tapahtuman aikana neljä varusmiestä, joista yksi toimi kuljettajana. Siviiliautossa oli yksi henkilö.