104. kadetti- ja 87. merikadettikurssi valmistuu 28. elokuuta 2020

Maanpuolustuskorkeakoulu 24.8.2020 13.05

104. kadettikurssilta ja 87. merikadettikurssilta valmistuvat kadetit päättävät sotatieteiden kandidaatin opintonsa, ylennetään luutnantin arvoon ja nimitetään Puolustusvoimien ja Rajavartiolaitoksen upseerin virkoihin perjantaina 28. elokuuta 2020.

Koronavirustilanteesta johtuen kurssin ylentämis- ja nimittämistilaisuus sekä päätösjuhla pidetään poikkeuksellisesti Santahaminassa. Valmistuvien läheiset sekä muu yleisö voivat seurata tilaisuutta reaaliaikaisesti Maanpuolustuskorkeakoulun YouTube-kanavalla. Suoratoistolähetys ylentämis- ja nimittämistilaisuudesta alkaa 28.8. klo 9.50 ja päätöstilaisuudesta klo 12.20.

klo 9.50 - 11.00    Kadettikurssin ylentämis- ja nimittämistilaisuus
                             Tasavallan presidentti ylentää valmistuvat kadetit luutnanteiksi

klo 12.20 - 14.00    Kadettikurssin päätöstilaisuus

Medialla on mahdollisuus tulla seuraamaan tilaisuutta Santahaminaan. Median edustajia pyydetään ilmoittautumaan osoitteeseen [email protected], viimeistään keskiviikkona 26.8. klo 16 mennessä. Ilmoittautumisen yhteyteen tarvitaan saapujan etu- ja sukunimi sekä syntymäaika.