Sotatieteiden tohtoripromootio syyskuussa

Julkaisuajankohta 28.8.2018 15.21

Maanpuolustuskorkeakoulu järjestää historiansa toisen tohtoripromootion Säätytalolla Helsingissä perjantaina 7. syyskuuta 2018 kello 11.00 alkaen. Promootioaktissa vihitään akateemiseen arvoonsa vuoden 2013 jälkeen valmistuneita sotatieteiden tohtoreita.

Lisäksi tilaisuudessa promovoidaan Maanpuolustuskorkeakoulun kunniatohtoreiksi tasavallan presidentti Sauli Niinistö, Ruotsin maanpuolustuskorkeakoulun rehtori Romulo Enmark, vuorineuvos Kari Jordan, professori Markku Löytönen, professori Paula Vanninen, sekä professori Mikko Viitasalo.

Promootioaktin jälkeen Promootioväki siirtyy kulkueena Säätytalolta Tuomiokirkossa pidettävään juhlajumalanpalvelukseen kello 14.00 alkaen. Promootiokulkue kulkee reittiä Säätytalo – Snellmaninkatu – Hallituskatu – Unioninkatu – Tuomiokirkon pääovi. Promootiojumalanpalvelus alkaa Tuomiokirkossa kello 14.30.

Lisää tohtoripromootiosta: maanpuolustuskorkeakoulu.fi/tohtoripromootio

Paraatit ja juhlat