Peppi-järjestelmä

Opetuksen suunnittelu- ja opintohallintojärjestelmä Peppi on kattava palvelukokonaisuus opetukseen ja opintohallintoon sekä opettajille että opiskelijoille.

Opetussuunnitelmat, pedagogiset käsikirjoitukset, viikko-ohjelmat ja opintojaksojen arvioinnit tulevat löytyvät Pepistä. Winhan käyttö on päättynyt 1. syyskuuta 2021 Pepin käyttöönoton myötä.

Lisätietoa Pepistä saatavilla koulutusohjelmien koulutussuunnittelijoilta sekä kurssisihteereiltä.

Kirjautuminen Peppiin.

Tietosuoja

Pepissä käsitellään Maanpuolustuskorkeakoulun opintohallinnon rekisteriin kuuluvia henkilötietoja. Peppi ei ole siis itsessään rekisteri vaan käsittely-ympäristö, jossa käsitellään edellä mainittuun rekisteriin liittyviä tietoja. Maanpuolustuskorkeakoulun opintohallinnon rekisterin tietosuojaselosteen voi ladata alta:

Maanpuolustuskorkeakoulun opintohallinnon rekisterin tietosuojaseloste

Lisätietoja Puolustusvoimien henkilötietojen yleisistä käsittelyperusteista löydät puolestaan alla olevasta linkistä:

Tietosuojan toimeenpano Puolustusvoimissa