Sotataidon ytimessä -podcast

Maanpuolustuskorkeakoulun tuottamassa Sotataidon ytimessä -podcastissa sotataidon asiantuntijat keskustelevat yhteiskuntaan ja sen turvallisuuteen liittyvistä kysymyksistä.

Jaksoissa käsitellään muun muassa strategiaa, kyberiä, operaatiotaitoa ja -taktiikkaa, Venäjää, Kiinaa, Natoa ja ilmapuolustuksen tulevaisuutta. Tarjolla on asiantuntevaa, analyyttistä ja ajankohtaista keskustelua sotatieteiden kaikilta tieteenaloilta.

Podcastissa on syvennytty myös yli kymmenen jakson verran Venäjän keväällä 2022 aloittamaan hyökkäyssotaan Ukrainassa. Ukrainan sotaa käsittelevät jaksot löydät täältä.  Maanpuolustukorkeakoulun ja The Ulkopolitist -verkkomedian yhteistyössä tuottaman Turvallisuusjännite -podcast-sarjan jaksot löydät puolestaan täältä.

Jaksot ovat kuunneltavissa Spotifyssa, Apple Podcasteissa ja muilla suosituimmilla podcast-alustoilla. Jaksojen tekstiversiot ovat luettavissa julkaisuarkisto Doriassa.