Median haastattelupyynnöt

Maanpuolustuskorkeakoulu palvelee mediaa ja muuta yhteiskuntaa asiantuntijapalveluilla.

Pyydä haastateltavaa Maanpuolustuskorkeakoululta alla olevan lomakkeen kautta. Pyynnöt ohjataan Maanpuolustuskorkeakoulun viestintään, joka etsii sopivan asiantuntijan.
Pyynnöt toteutetaan henkilöstöresurssien puitteissa.

Mikäli tarvitset Maanpuolustuskorkeakoulun viestinnän suoria puhelinnumeroita, löydät ne Yhteystiedot-sivulta.

Voit tutustua korkeakoulumme osaamisalueisiin tutkimusalat-sivulla.

Järjestöjen, yritysten ja muiden organisaatioiden puhujapyynnöt omalla sivultaan.

Haastattelupyyntölomake

Lomakkeella pyydät Maanpuolustuskorkeakoulun asiantuntijaa haastateltavaksi. Lomake on tarkoitettu median käyttöön. Käyttämällä palvelua annat EU:n yleisen tietosuoja-asetuksen 6 artiklan 1a kohdan mukaisen suostumuksen Maanpuolustuskorkeakoululle käsitellä tietojasi pyynnön prosessoinnin vaatimilta osin.