Maanpuolustuskorkeakoulun valintakokeiden järjestäminen keväällä 2021

Julkaisuajankohta 15.3.2021 14.13

Maanpuolustuskorkeakoulu järjestää sotatieteiden kandidaatintutkinnon (SK) ja sotatieteiden maisterintutkinnon viranomaisyhteistyön koulutusohjelman (SMVIR) valintakokeet keväällä 2021.

Valinnat toteutetaan valintaoppaassa sekä upseeriksi.fi ja maanpuolustuskorkeakoulu.fi -sivustoilla ilmoitettujen periaatteiden mukaisesti. Hakijat kutsutaan valintakokeeseen esivalinnan perusteella.

Valintakokeiden toteutustapaan tai valintakokeen osioihin voi tulla vielä muutoksia koronatilanteesta johtuen. Kaikista valintakokeeseen liittyvistä asioista tiedotetaan suoraan valintakokeeseen kutsuttuja sekä www.upseeriksi.fi/haku/valintakoe ja www.maanpuolustuskorkeakoulu.fi/smvir/hakeutuminen-ja-valintakoe -sivustolla.

Hakijoita kehotetaan lukemaan Unifin ohjeistus valintakokeisiin liittyen.

Linkit Unifin tiedotteisiin:
Unifi - Tiedote: Valintakokeet 2021