Podcast

Vuoden 2024 Venäjä-seminaaria pohjustavissa podcast-jaksoissa keskustellaan Maanpuolustuskorkeakoulun Venäjä-tutkimuksen historiasta ja taustoista sekä yleisesti Venäjä-tutkimuksen tilasta Suomessa ja maailmalla.

Jaksot ovat kuunneltavissa Spotifyssa, Apple Podcasteissa ja muilla suosituimmilla podcast-alustoilla. Alta löydät jaksot ilmestymisjärjestyksessä sekä linkit jaksoihin.

31.1.2024

49. Venäjä-tutkimus Maanpuolustuskorkeakoulussa

Miksi ja mistä lähtökohdista Venäjä-tutkimusta tehdään ja millaisia tavoitteita sille on asetettu? Entä onko Suomen Nato-jäsenyys tuonut muutostarpeita tutkimuksen toteuttamiseen Keskustelemassa ovat Venäjä-ryhmän erikoistutkija Pentti Forsström ja apulaisprofessori Katri Pynnöniemi. Moderaattorina tutkimusryhmän johtaja, everstiluutnantti Simo Pesu.

Spotify: Kuuntele tästä

Apple Podcasts: Kuuntele tästä

52. Russia Seminar 2024

"We can not understand the military or warfare just by looking at the military itself." In this episode Lt. Col. Janne Pukkila, professor Bettina Renz and researcher Jonna Alava from the Finnish National Defence University's (FNDU) Russia Research Group discuss about Russia research in Finland and globally, previewing the upcoming Russia Seminar 2024, hosted by the FNDU on 14-15 February.

Spotify: Kuuntele tästä

Apple Podcasts: Kuuntele tästä