Maanpuolustuskorkeakoulu ja Suomen Sotatieteellinen Seura ry järjestävät kymmenennet Sotatieteiden päivät 3.-4.11.2021

Julkaisuajankohta 10.6.2021 14.01

Viime vuonna koronaviruksen aiheuttaman pandemian vuoksi siirretyt kymmenennet Sotatieteiden päivät järjestetään sekä fyysisen että etäosallistumisen mahdollistavana ns. hybriditapahtumana marraskuussa.

Seminaarin teemana on ”Sodan kuvan muutos”, joka ohjaa osallistujia pohtimaan laaja-alaisesti asevoimien olemassaolon ja kehittämisen tarkoitusta sekä sen käyttöperiaatteita ja toimintamalleja niin menneisyydessä kuin tulevaisuudessa. Päivien tavoitteena on tuoda monipuolisesti esille akateemista sotatieteellistä tutkimusta ja edistää siihen liittyvää verkottumista.

Tarkemmat tiedot seminaarin ohjelmasta, ilmoittautumisesta ja toteutustavasta tiedotetaan tarkemmin syksyn aikana Sotatieteiden päivien sivuilla sekä Maanpuolustuskorkeakoulun sosiaalisen median kanavissa.