Everstiluutnantti Niclas von Bonsdorff Puolustusvoimien kansainvälisen keskuksen johtajaksi

Puolustusvoimien kansainvälinen keskus FINCENT
Julkaisuajankohta 7.5.2021 11.21 | Julkaistu suomeksi 12.5.2021 klo 9.09
Ulkona seivova Niclas von Bodsdorff uniformussa

Everstiluutnantti Niclas von Bonsdorff aloittaa Puolustusvoimien kansainvälisen keskuksen johtajana 1.6.2021.

Everstiluutnantti Niclas von Bonsdorff palvelee tällä hetkellä Maanpuolustuskorkeakoulun yhteiskuntasuhdejohtajana. Von Bonsdorff on palvellut aiemmin urallaan muun muassa Pääesikunnassa ja Puolustusministeriössä, puolustusasiamiehenä Saksassa, PSE-upseerina Naton Joint Warfare keskuksessa Norjassa sekä kriisinhallintatehtävissä Bosnia-Hertsegovinassa. Saksan sotakorkeakoulun hän on suorittanut vuosina 2003-2005.

Johtajan vaihtotilaisuus on 31.5.2021 ja juhlallisuudet järjestetään koronarajoitukset huomioiden.